سه‌شنبه ۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۵
۰ نفر

فیلمبرداری سه‌گانه سینمایی «محمد(ص)» به کارگردانی مجید مجیدی به‌زودی آغاز می‌شود و 6 ماه ادامه پیدا می‌کند. در آستانه‌ فرارسیدن عید بعثت نبی‌‌اکرم(ص) روابط عمومی پروژه‌ سینمایی محمد(ص) با صدور نخستین اطلاعیه‌، آغاز به کارش را اعلام کرد.

سینما

در این اطلاعیه آمده است: پروژه محمد(ص) پس از طی نزدیک به 3‌سال مراحل مقدماتی و پیش‌تولید، به ‌لطف حضرت پروردگار در آستانه آغاز مرحله‌ فیلمبرداری قرار دارد. طبق پیش‌بینی و برنامه‌ریزی گروه سازنده، دوره پیش‌تولید پروژه از خرداد ماه 1389 تا شهریورماه 1390 تعیین شد، تا در پایان این مرحله، فیلمبرداری آغاز شود، که حالا امید می‌رود با توجه به روند مطلوب پیشرفت کار، فیلمبرداری زودتر از تاریخ پیش‌بینی‌شده شروع شود.

مرحله‌ فیلمبرداری 6 ماه به طول خواهد انجامید و تخمین زده می‌شود فیلم، برای ماه‌های پایانی سال 1391 آماده‌ نمایش باشد. بناست سه‌گانه‌ای سینمایی و مستقل از هم تولید شود که به مقاطع مختلف حیات پیامبر اسلام(ص) بپردازد. در نخستین فیلم، قصه از دوران جاهلیت و شرایط اجتماعی زمان تولد حضرت آغاز می‌شود و در 12سالگی ایشان به ‌پایان می‌رسد. آنچه از ابتدا مورد نظر بوده، عرضه‌ این فیلم در ابعاد بین‌المللی و طراحی اثر برای تماشاگر جهانی است. بنا نیست بیننده این فیلم لزوماً مسلمان باشد.در این پروژه جمعی از عوامل بین‌المللی برای به‌سامان رساندن این پروژه دعوت به همکاری شده‌اند و اینک در کنار همتاهای ایرانی‌شان مشغول به‌کارند. البته کلیه بازیگران این فیلم ایرانی هستند.

کد خبر 139017

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز